jobbet

Hej! 15min tills jag måste gå till jobbet så jag passar på att uppdatera lite om hur det var igår.
Innan var jag så nervös att jag höll på att svimma, men sen insåg jag att jag säkert skulle få kolla på i kassan och inte sitta själv första dagen, så då kändes det bättre. Jag började kl 14:00 och 14:20 blev jag lämnad själv i kassan med kunderna haha wtf? men det gick bra, bättre än väntat, även  jag inte har lärt mig allt än, långt ifrån allt faktiskt.
Chefen verkade nöjd och bad mig stanna en timme längre, och han ville att jag skulle jobba idag mellan 09-12 och styra i kassan tills lovisa (den andra som sitter i kassan) skulle komma. he-he. så sammafattningsvis FÖRSTA DAGEN GICK BRA. Jobbar nästa gång på måndag igen, så helgen off! Idag blir det att åkaa hem till mor och far och imorgon blir det partyyyy. trevlig helg på er!
smickrande bild va?
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0